Ups and downs...

Också var det sönda... Tror jag börjar få lite den så kallade söndagsångesten. Vill verkligen inte till skolan imorn. För de betyder att dagarna närmar sig till fysikprovet, som ska skrivas på fredag. Så dum som jag är så har jag såklart inte börjat plugga till det än. Har suttit flera gånger med boken mitt framför näsan på mig, men där stannar den, den öppnas inte. Ligger framför mig ihopslagen och bara väntar på att få bli läst. Men känslan av att veta vad som väntar en när man öppnar boken gör att man inte öppnar boken... Ska försöka övervinna den känslan, den rädslan, för de e fan dags att börja förstå sambandet mellan olika energier och rörelser och annat skit som kommer på provet. Idag ska jag plugga!

Satt och skissade efter skolan i fredags, innan jag skulle träffa agnes. Satt och tänkte på farfar, fick en idé och började skissa... Det var faktiskt via den bilden som jag fick idén till denna bloggens namn. Jag hoppas att jag kan, någon gång framöver, få denna bild inristad på mig. Säg inget till mina päron!..

vingar av musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0