Övningskör, Ensam Mamma Söker, Litteraturhistoria

Rubriken sammanfattar mer eller mindre det jag gjort denna kväll. Övningskörde runt lomma lite, körde ner via alnarp och blå kaféet och såg vilken underbart fin himmel som spegla sig i havet. Verkligen ett sånt tillfälle man hade velat ha kameran med sig. Atans! Fotografiskt minne hade varit kul och ha! Jag och mamma körde runt i nästan en timme och var hemma lagom till åtta, då ensam mamma söker började. Tycker faktiskt det är lite kul och kolla på de. Ibland lite fånigt, en 37 årig mamma med fyra barn dejtar en studerande kille på 22 år... Det känns liksom lite fel. Men ah, man söker lycka på olika håll, så är det bara! Tror inte det förhållande mammorna väljer tillslut kmr att hålla, men man kan ju hoppas. Bra underhållning är det iaf, för mig!

Sitter just nu... med ännu en bok framför mig. Var finns orken? Ska läsa 3 sidor till imorn, det är typ ingenting, men ändå gör jag inte de. Jag skjuter på de, och skjuter på de... Till klockan är nästan.. tio? Ska ta mig i kragen nu! Läs Maria... Läääs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0