Måndag

Back to school! Hade sovmorgon imorse, så ja fick gå upp vid sju! Mkt skönare än gå upp vid halv sex! När ja vaknat så gick jag in till duschen men kom på att vi stängt av vattnet där nere så de gick ju inte och duscha där, så jag fick palra mig upp och ta en dusch i badkaret. Där stod man naken medans resten av familjen besökte toan... Kul! Inte alls! Men vi ska fixa till där nere så de är bara vänta tills det är klart!

Spyken sen, de var tänkt att vi skulle gå på en föreläsning men jag och Agnes pallade inte det så vi satte oss och "pluggade" *host* *host*. Svenska efter de, fick reda på massa text o annat som vi ska kunna till onsdag. Usch säger jag bara! Sen matte där jag faktiskt fattade vad vi gjorde för en gång skull! B R A V O till mig.

Eftermiddan ida har mest varit slö och jobbig... Mått sådär, kännt att jag nästan är sjuk eller nåt. Febrig, varm. Försökt läsa lite fysik, men det har inte gått så bra. De går in men sen går det ut nästan lika snabbt som de kom in känns de som. Hoppas att morgonen dagen blir bättre. Är ledig då så jag hoppas att jag har tid och ork då.

Nu pallar ja inte mkt mer... de blir väl att man snackar på msn tills man stupar i sängen. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0