Flickan som lekte med elden!

Har nästan precis kommit hem efter att ha spenderat två timmar i en varm biosallong sittandes med ögonen fastklistrade på bioskärmen. "Flickan som lekte med elden" är den andra "boken" i triologin av Stieg Larsson. Riktigt bra film! Brukar inte gilla svenska filmer... men den här och "män som hatar kvinnor" ligger verkligen i toppen av min lista på mina favorit filmer!!



Filmer jag verkligen rekomenderar! Nu orkar ja inte skriva mer... klockan är trots att halv ett och jag ska till skolan imorn. Usch! Men ah... ledig på onsda så de e rätt chill! Gonatt!

Citat från kvällen:

Folke: Stieg Larsson är jätte död!
Jag: Hur är kan man vara jätte död? Antingen e man död eller inte?
Bla bla bla... blabla ..
Folke: Nä, om man tex blir dödad av en spykist, då är man jätte död!

Kommentarer
Postat av: Wera

Den vill jag se. Bara så att alla vet det.

2009-09-22 @ 07:35:08
URL: http://web.me.com/rejl/Wera
Postat av: Anonym

It is true tho^^

2009-09-22 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0