En sjöman älskar havets våg!

Haft en helt okej dag med familjen denna lördag!
Det började med att jag, mamsen och papsen gick på introduktion på gymet. Fick lite tips och råd om maskinerna som fanns där. Väldigt trevlig snubbe som snackade! Sehr gut ja! Efter de så va de tänkt att jag skulle in till lund lite. Hade jag tänkt iaf. Men jag pallade inte riktigt de så jag följde med familjen istället till Hornbach osv, för att kolla på lite grejor till nya duschen! Hittade en fin hylla/byrå/skåp, en rund spegel, en fejkväxt, lite ljus och en glasvas med massa långa fejkade grässtrån. Kmr bli väldigt snyggt sen när vi väl hittar rätt belysning! Kmr inte att kunna duscha där nere förens på... onsdag blir de nog. Längtar! Kommer nog att visa lite bilder på nya duschen senare, när de e helt klart!

Efter hela duschendramat så stack vi ut med båten. Seglade lite utanför lomma i ungefär två timmar. La ankar och åt en väldigt god middag som mamma hade förberett och tagit med! Fotade lite ute på havet, här kommer lite bilder från kvällen!

lijl

mat

ljd4oke

ölamfa

lekfmwsåpks

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Snygga bilder!

2009-09-20 @ 11:01:43
Postat av: Wera

Vilka fina bilder! Jag ska inte sticka under stol med att jag blir avundsjuk - jag vill ju också segla...

2009-09-22 @ 07:32:43
URL: http://web.me.com/rejl/Wera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0