4 timmar...

Idag har jag bara varit i skolan i fyra timmar, men på den tiden hann jag bli väldigt trött o nu när jag kommit hem så typ degar man bara i soffan... Skolan = Trötthet! Borde egentligen sätta mig in i lite organisk kemi som vi ska ha till provet på fredag... men ich pall das nicht!

Ikväll är det scouter! Yeeh! Vi kmr nog snacka mest på mötet känner ja på mig. Vi har ju lite att förbereda inför dem kommande helgerna. Denna helg ska vi fixa invigningshajk för de nya seniorlaget, nästa helg så är de LAN. Skoj skoj ska de bli!

Det har äntligen kommit lite höst väder. Det regnade en stund idag, och vinden ven inte lite asså! Så de börjar närma sig höst! Längtar!

Tråk inlägg... Skriver nog några rader kväll!
(tkr en viss person kan fylla på sin mobil... du vet vem du e!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0